tres agréable a boire étanche ...
tres agréable a boire étanche si on laisse les petit embout a l'intérieur du bouchon sinon sa fuit
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
tres agréable a boire étanche si on laisse les petit embout a l'intérieur du bouchon sinon sa fuit
Dobry bidon, w ogóle nie przrcieka, jest porządny, można myć w zmywarce
It’s a sippy cup You can’t drink from it, you have to suck like a baby’s sippy cup. If you take that off and let it flow it leaks all over.
Szupi
Nagyon klassz kulacs, a 3,5 éves kislányom könnyen használja egyedül.
polecam
polecam
Perfecto para niños. No gotean, no cae porquería dentro al beber, es bastante resistente y tiene una capacidad adecuada
Petit format pour sac de ville
Serve para o pretendido, apesar de a tampa ser incomodo para beber.