Maalesef plastik yutuyoruz. Ka...
Maalesef plastik yutuyoruz. Kapak o kadar kötü yapılmış ki her aç kapa da şişenin ağız kısmında simsiyah plastik parçaları kalıyor. Su içerken kum gibi ağza geliyor bu parçalar. Her su tüketiminde plastik parça yutuyoruz! İade etmeye kalksak da hijyen nedeniyle reddediliyoruz! Plastik yutmak isteseydim çelik şişe almazdım..
- Vermogen
- Gemakkelijk in gebruik
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

