Heel tevreden met deze aankoop...
Heel tevreden met deze aankoop! Mooie prijs, zeer goeie kwaliteit! 😁
- Makkelijk te openen en sluiten
- Stevigheid
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Heel tevreden met deze aankoop! Mooie prijs, zeer goeie kwaliteit! 😁
prima
Volgens mijn kind (10 jr) ideale drinkbus. Gaat in de boekentas of sporttas.
Zonder rietje (vind hij fijn)
Stevig: kan tegen een stootje.
Leveren met haak zou fijn zijn.
Zeer leuke drinkfles.
Het open systeem werkt perfect.
Mvg Lee.F.
Supper dat deze in de vaatwasser kan. Afsluitklepje dat vast zit aan dop maakt het iets moeilijker drinken. Verder prima product.
Ideale grootte, lekvrij.
Makkelijk te openen en te sluiten
Reeds meerdere gekocht.
my favorite bottle
Prima kwaliteit
Prima
Het pluspunt is zeker dat ze in de vaatwasser kan !
Niet heel handig om te drinken uit de opening door het klepje van het kliksysteem.