délais de livraison beaucoup t...
délais de livraison beaucoup trop long !!!
- Geluidsniveau
- Rekbaar
- Handigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
délais de livraison beaucoup trop long !!!
Nie tylko mi się podobają te rękawiczki, w szczególności znajomym, wygodne i mają powłokę gumową - czasami nawet zadziała dotyk w telefonach 😄
Cienkie. Wygodne. Kupione przeciw komarom.
Bien
Výborné tenké rukavice, spĺňajú čo majú
Produit conforme à mes attentes
Kényelmes könnyű anyag.
A varrás kicsit zavaró az új végeknél. A téli változatnál ez jobban meg van oldva.
agréable à porter
Bien
Gants fins agréable à porter , utilisé en photo animalière permet la bonne utilisation des commandes et écran tactile de l’appareil photo.
👍