Util
Utilizado tanto para festivais como para andar de bicicleta
- Vereenvoudigt hydratatie
- Samenstelling
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Utilizado tanto para festivais como para andar de bicicleta
J'utilise ces Electrolytes pendant mes courses running qui m'apporte de l'énergie pour finir sans crampes!
Bon produit. Facilite l'hydratation.
Ayuda a la hidratación
Très satisfait. En plus avec la caféine rajoutée ça me donne le petit boost qu’il faut avant de faire mon workout matinal (running)
S-a scumpit cu 20%
tres bon goût
L’un des meilleurs goût en électrolytes que j’ai pu tester
Foarte bun
Très bon