Excellent au goût et bon boost...
Excellent au goût et bon boost énergétique
- Bevordert fysieke prestaties
- Energiewaarde
- Vermindert vermoeidheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Excellent au goût et bon boost énergétique
Goût trop sucré donc un peu écœurant surtout le framboise
Convient pour mes sorties cyclo
goût qui change du citron, efficacité du produit. Ouverture pratique. Texture agréable.
bon goût de gel, efficace, pratique. texture agréable.
Ottimo, usati tutti in maratona
Gel ottimi, perfetti per la maratona
un gel non ouvert s'est déchiré dans ma ceinture ventrale lors du marathon de Paris : ca a coulé le long de ma jambe horrible
i use it in cycling. totally satisfied
Parfait