Très bon produit facile à ingé...
Très bon produit facile à ingérer
- Energiewaarde
- Gemakkelijk in gebruik
- Samenstelling
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très bon produit facile à ingérer
Gout super, texture facile à avaler, je recommande
Calidad precio un 10
Parfait
Habitué aux gels Overstim , j'ai dû essayer ce power gel car le rayon Overstim (coup de fouet référence 3466SD )est vide depuis plusieurs semaines. Je préfère Overstim.
Para mim o melhor sabor! E a abertura é prática para não perder tempo durante a prova…
Buena testura. facil de tomar
Las he usado en 2 medias maratones y me han ayudado con ese aporte de energía necesarias para acabarlas sin problema.
Muy útil
Très bon produit. Utilisé en cours de course, il donne le coup de pouce utile. Il passe très bien et a très bon goût de surcroît