Comentário
Produto frequentemente em ruptura de stock, o que não acontecia quando o comecei a consumir, há anos.
- Energiewaarde
- Gemakkelijk in gebruik
- Samenstelling
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Produto frequentemente em ruptura de stock, o que não acontecia quando o comecei a consumir, há anos.
De bons gels énergétiques
Pod górkę pomaga :)
Utilizado en rutas largas (+ de100 kmtrs) y con desnivel (+2.500 mtrs) y realmente se nota su efecto.
Bien
Stosuje podczas dluzszych biegow. Fajnie byloby gdyby byla do dyspozycji pelna gama smakow. Pozdrawiam
pas mal ! un peu chiant à ouvrir
ras
Un gel facile d utilisation et qui ne me provoque pas de troubles gastrique même en course lors d efforts intenses et prolongés.
Trop bien