Satisfait
Ça me suffit pour courir les marathons. Seul inconvénient : l'ouverture n'est pas facile surtout quand on court.
- Gemakkelijk in gebruik
- Energiewaarde
- Samenstelling
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ça me suffit pour courir les marathons. Seul inconvénient : l'ouverture n'est pas facile surtout quand on court.
ras
Meilleurs gels !
Pratique et efficace, j'utilise que des gels de cette gamme
Ok
Żele spoko, nie zamulają. Smak lekko kwaskowaty ale mi to jak najbardziej odpowiada. Sprawdziły się dobrze na zawodach
Toujours agréable
Bardzo miło mnie ten produkt zaskoczył! fajnie się przyjmuje na dystansach ultra. szybkie działanie, nie zamula zoladka. polecam ! kupiłam kolejne na kolejne starty
Bon produit
Parfait Pour assurer une bonne continuité dans l’effort Bon rapport qualité prix
Excellent produit mais prix à revoir car trop cher.