Super bunda
Teplá, moc dobře pasuje, příjemná
- Warmte
- Waterdichtheid
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Teplá, moc dobře pasuje, příjemná
Super chaud et imperméable
Multiples poches, parfait
Me compré este abrigo,para ir a Finlandia,le doy un 10 ya que me ha ido genial -20 y -30 grados bajo cero. En febrero,esas temperaturas teníamos ,me tocó una ola de frío.Lo recomiendo 100%
muy buena
Utilisé en montagne dans le Doubs. Rien à dire, tiens bien au chaud.
Ce manteau est pour mon épouse, plutôt frileuse. Ce manteau est très bien, pratique avec ses poches.
Heerlijke warme jas met genoeg zakken