Verdeling voor 5 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Extra gewicht voor padelracket overlead zwart 5 x 3 g
5
Percentage gevuld: 60%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Extra gewicht voor padelracket overlead zwart 5 x 3 g
4
Percentage gevuld: 20%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Extra gewicht voor padelracket overlead zwart 5 x 3 g
3
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Extra gewicht voor padelracket overlead zwart 5 x 3 g
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Extra gewicht voor padelracket overlead zwart 5 x 3 g
1
Percentage gevuld: 20%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

me ha servido de mucho para po...

me ha servido de mucho para poder equilibrar bien mi pala a mi forma de jugar y asi poder mejorar
  • 5/5 Personalisatie
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Jaime Boris, SpanjeGeverifieerde koper11m geleden

LA VERDAD ES QUE ME HA SORPREN...

LA VERDAD ES QUE ME HA SORPRENDIDO BASTANTE, TANTO, QUE ME LOS HE TENIDO QUE QUITAR, ME HACIA LA PALA DEMASIDADO PESADA. ESO SI, CUANDO PEGABA LA BOLA EN EL REMATE SALIA MUCHO MAS. TENDRIA QUE INDICAR: "SOLO PARA BRAZOS MUY FUERTES" JAJAJAJ.
  • 5/5 Personalisatie
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
ignacio, SpanjeGeverifieerde koper11m geleden

Très bon produit

Très bon produit
  • 4/5 Personalisatie
  • 4/5 Stevigheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

ottimo per bilanciare le racch...

ottimo per bilanciare le racchette
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Personalisatie
  • 5/5 Stevigheid
Salvatore, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

No aguanta ni un partido

Le puse el peso superior y no aguanto ni un partido entero, que se despegó. No tenía grandes esperanzas pero al menos un poco más de tiempo si.
  • 1/5 Personalisatie
  • 1/5 Stevigheid

Antwoord van de verkoper

Hola Fernando,


En primer lugar, lamentamos las molestias ocasionadas.

Te agradecemos que nos hayas depositado tu comentario. No dudes que será tenido en cuenta para seguir trabajando y mejorando en nuestros productos. No es algo habitual.


Lamentamos que…