Indispensable
Ce sous maillot m’accompagne été comme hiver. Je prend une taille S alors que je m’oriente vers du M pour les teeshirt et veste.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ce sous maillot m’accompagne été comme hiver. Je prend une taille S alors que je m’oriente vers du M pour les teeshirt et veste.
Cómoda y ligera
Hola Juan Manuel
Muchas gracias por tu valoración sobre el producto adquirido. Seguro que con ello, ayudamos a futuros interesados en su compra.
Un saludo del equipo de ciclismo DECATHLON España.
Raúl, Monitor país ciclismo
Très bien par temps chaud ou en sous couche
sous vêtements de respirabilité opérationnel permets de rouler au sec
Intimo traspirante per la stagione piu calda. Ottima qualità per il prezzo
Dobre odvádza pot. Mám už 2 kusy tohto tielka.