Petite, pratique et se repère ...
Petite, pratique et se repère de loin.
- Ergonomische greep
- Beperkt smaak en geur
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Petite, pratique et se repère de loin.
Bidon solide, ne fuit pas et bonne prise en main
Bidon vélo très pratique pour mon fils, même s’il ne s’en sert pas pour le vélo mais pour l’école en guise de gourde. Très pratique et étanche au niveau du bouchon
Très mauvais produit goût de plastique.
Produto Acessível que cumpre a sua função
Fajny bidon, który nie pachnie plastikiem, trochę mały.
Praktická jednoduchá lehká plastová lahev na kolo, výlety i do školy. Doporučuji. Neteče.
Bon rapport qualité/prix
Ok
Ok