je suis très très satisfaite d...
je suis très très satisfaite de Décathlon madame greusard christine
- Waterdichtheid
- Ergonomische greep
- Beperkt smaak en geur
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
je suis très très satisfaite de Décathlon madame greusard christine
Très peu utilisé, à voir dans le temps.
Mais très bien pour le prix.
komfortowe i wygodne w użytkowaniu
Jest ok
Po prostu działa
Vyhovující velikost, ani malá ani velká. V držáku drží dobře.
Pris pour coller la couleur du porte bidon et au look de mon gravel.
Fairt le job comme tous les bidons basiques.
Capiente,apertura testina pratica il colore giallo acido rende piu visibili su strada.
Prodotto di ottima fattura.
Top