simples, prático e barato. só ...
simples, prático e barato. só não recomendo utilizarem em tempo quente ou debaixo de temperaturas altas, de resto, faz o que lhe é devido.
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
simples, prático e barato. só não recomendo utilizarem em tempo quente ou debaixo de temperaturas altas, de resto, faz o que lhe é devido.
Boa Qualidae
Bon bidon
Muy duro
Fait le job.
Bonne prise en main
Rien à signaler
Très bon produit
Excelente
Même colori que le vélo de mon fils, c'est top.