Super gants d'hiver
Confortable, chaud et très protecteur. Parfait pour des sorties vélo sous le froix.
- Winddicht
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Waterafstotend
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Confortable, chaud et très protecteur. Parfait pour des sorties vélo sous le froix.
Gants utilisés tout l'hiver, à vélo comme en trottinette. Ils tiennent chauds, je recommande !
Ces gants tiennent bien chaud aux mains. J'ai le syndrome de Raynaud donc je suis très sensible aux températures basses et je n'ai jamais froid avec ces gants même lorsqu'il fait zéro degrés
bardzo dobry produkt
Laatst deze handschoen tegen gekomen op internet, en op aanraden van een vriend gekocht voor fietsen (sportief, danwel woon/werk). Ik heb van nature koude handen, en had gehoopt dat het met deze handschoen over zou zijn. Helaas was dat niet het geval: ik heb nog steeds koude handen. 15 recreatief minuten fietsen bij 4 graden buitentemperatuur en
très bon rapport qualité prix, ces gants sont très efficaces au quotidien par temps froid
Gants confortables et conformes à mes attentes