Verdeling voor 1475 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product FIETSHANDSCHOENEN 900 WTR FLUO
5
Percentage gevuld: 73.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product FIETSHANDSCHOENEN 900 WTR FLUO
4
Percentage gevuld: 16.5%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product FIETSHANDSCHOENEN 900 WTR FLUO
3
Percentage gevuld: 5.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product FIETSHANDSCHOENEN 900 WTR FLUO
2
Percentage gevuld: 2.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product FIETSHANDSCHOENEN 900 WTR FLUO
1
Percentage gevuld: 2.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Super gants d'hiver

Confortable, chaud et très protecteur. Parfait pour des sorties vélo sous le froix.
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Waterafstotend
Clément, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      Efficace, je recommande !

      Gants utilisés tout l'hiver, à vélo comme en trottinette. Ils tiennent chauds, je recommande !
      • 5/5 Winddicht
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Waterafstotend
      Erwan, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      Excellent produit

      Ces gants tiennent bien chaud aux mains. J'ai le syndrome de Raynaud donc je suis très sensible aux températures basses et je n'ai jamais froid avec ces gants même lorsqu'il fait zéro degrés
      • 5/5 Winddicht
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Waterafstotend
      GIOWACHINI, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

        bardzo dobry produkt

        bardzo dobry produkt
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterafstotend
        • 5/5 Winddicht
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

        Goede prijs, maar niet warm genoeg

        Laatst deze handschoen tegen gekomen op internet, en op aanraden van een vriend gekocht voor fietsen (sportief, danwel woon/werk). Ik heb van nature koude handen, en had gehoopt dat het met deze handschoen over zou zijn. Helaas was dat niet het geval: ik heb nog steeds koude handen. 15 recreatief minuten fietsen bij 4 graden buitentemperatuur en
        • 1/5 Warmte
        • 4/5 Winddicht
        • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 3/5 Waterafstotend

        Efficaces par temps froid

        très bon rapport qualité prix, ces gants sont très efficaces au quotidien par temps froid
        • 5/5 Winddicht
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Waterafstotend
        • 5/5 Warmte
        Lise, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

        Bon rapport qualité prix

        Gants confortables et conformes à mes attentes
        • 5/5 Winddicht
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Waterafstotend
        • 4/5 Warmte