Verdeling voor 2478 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor racefietsen 900
5
Percentage gevuld: 77.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor racefietsen 900
4
Percentage gevuld: 15%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor racefietsen 900
3
Percentage gevuld: 4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor racefietsen 900
2
Percentage gevuld: 1.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor racefietsen 900
1
Percentage gevuld: 2.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Daily usage

Myself using this gloves for more than a year it's comfortable for daily rides & long endurance rides
  • 4/5 Comfort
  • 4/5 Demping
  • 4/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Rajeshramu, IndiaGeverifieerde koper1m geleden

好用,弄丢了一只,只好再买一对[流泪]

好用,弄丢了一只,只好再买一对[流泪]

            Trop raide pour être confortable

            Je partage mon avis après des mois d'usage de ces gants. Avec le temps, je peux dire que ce sont des gants robustes. Je les ai achetés pour faire de la longue distance, mais ce ne sont vraiment pas mes préférés. Ils sont particulièrement raides et épais par endroits. C'en est presque blessant à l'intérieur des pouces. Les pads sont tellement épais
            • 3/5 Demping
            • 3/5 Comfort
            • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
            • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
            • 3/5 Look / Design
            Tanguy, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

            wygodne. niestety po pierwszym...

            wygodne. niestety po pierwszym sezonie zaczęła z nich schodzić "skóra", po drugim sezonie zaczęły się rwać. poprzednie rękawiczki wytrzymały prawię 10 lat

              Antwoord van de verkoper

              Dzień dobry Panie Piotrze
              Dziękujemy bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią na temat zakupionych rękawiczek.
              Każda opinia jest dla nas bardzo ważna.
              Jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Nie powinna mieć ona miejsca.

              Jeszcze raz dziękujemy za poświęcony czas i…

                Bon produit

                Polyvalent
                • 3/5 Demping
                • 3/5 Comfort
                • 1/5 Gemakkelijk aan en uit
                • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
                • 5/5 Look / Design
                anthony, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden