Guantes
Buen agarre , buena amortiguacion y cómodos, quizas tallan pequeños tuve que cojer una XXL uso normalmente Xl
- Demping
- Comfort
- Ademend vermogen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Buen agarre , buena amortiguacion y cómodos, quizas tallan pequeños tuve que cojer una XXL uso normalmente Xl
好用,戴着很舒适
eldivende kullanılan ped markasının taytınıda kullanıyorum. genel olarak memnun kaldım üst tarafındaki file doku iyi havalandırma sağlıyor pedlerin yerleşimi avuç içinde iyi ancak biraz bolluk var buda uzun sürüşlerde biraz kayma başlıyor daha sıkı durmasını ve parmaklar biraz daha uzun olmasını beklerdim elime uygun bedeni aldığımı belirteyim
真的好用,买两双了
J'ai coupé la couture au bout des doigts qui avait tendance à cisailler la peau, mais confort et amorti sont là!