Verdeling voor 285 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor wielrenners 920 Elastic Interface®
5
Percentage gevuld: 83.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor wielrenners 920 Elastic Interface®
4
Percentage gevuld: 10.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor wielrenners 920 Elastic Interface®
3
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor wielrenners 920 Elastic Interface®
2
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen voor wielrenners 920 Elastic Interface®
1
Percentage gevuld: 1.8%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

    偏小

    偏小

        super

        super
        • 5/5 Demping
        • 5/5 Comfort
        • 5/5 Ademend vermogen
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design
        MPP, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

        Super gants Très légers et con...

        Super gants
        Très légers et confortables
        • 5/5 Demping
        • 5/5 Comfort
        • 5/5 Ademend vermogen
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design
        Nicolas, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

        Confort d'accueil au top, le s...

        Confort d'accueil au top, le souci que j'ai rencontré à l'utilisation est que la paume de la main adhére bien au cintre mais la main glisse dans le gant, le tissu est certainement trop élastique aussi. Résultat, les zones censées amortir remontent au poignet. C'est gênant.
        • 1/5 Demping
        • 5/5 Comfort
        • 5/5 Ademend vermogen
        • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 3/5 Look / Design
        Patrice, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

        Antwoord van de verkoper

        Bonjour,
        Merci pour votre avis. Je suis désolé que vous soyez déçu de ce produit. Si votre main glisse dans le gants, vous avez potentiellement acheté une taille trop large. Je vous invite donc à le retourner à votre magasin Décathlon afin de tester des tailles plus petites.…

          Ces gants sont "super". très ...

          Ces gants sont "super". très confortables malgré qu'ils soient hyper légers
          • 5/5 Demping
          • 5/5 Comfort
          • 5/5 Ademend vermogen
          • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          RENE, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

          A recommander un peu cher mais...

          A recommander un peu cher mais extra
          Manque une languette pour les retirer
          • 5/5 Demping
          • 5/5 Comfort
          • 5/5 Ademend vermogen
          • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design