Super!!!
Produkt rewelacyjny. Kask świetnie leży na głowie.
- Ventilatie
- Gewicht
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Produkt rewelacyjny. Kask świetnie leży na głowie.
Kask jest bardzo płytki, ma słabą ochronę z tyłu, wygląda się w nim komicznie, jakby założyć pomalowaną łupinę od orzecha. Zdecydowanie nie polecam
ÇOK GÜZEL TAVSİYE EDERİM
bien
ok
Yıllardır Decathlon mağazasından alışveriş yapıyorum. Daha önce aldığım bu Kask'dan çok memnunum. Çok dayanıklı olduğunu söyleyebilirim. Ben memnun kaldım. Başka insanlara da öneriyorum.
bel casco ottima la vestibilità e peso mi sembra contenuto, per il costo trovo sia uno dei più belli al momento acquistabili
好看、好戴,很有安全感
Primo casco per iniziare. Comodo e leggero, ho scelto questa colorazione per essere più visibile in strada.