spoko
wygodny, nie czuć na głowie.
- Ventilatie
- Gewicht
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
wygodny, nie czuć na głowie.
Capacete acessível, fresco e muito confortável
tient bien,ne bouge pas,on en oublie même qu'on a un casque pour le prix je recommande
Bardzo wygodny, lekki, dobra wentylacja. Duży plus za możliwość dodania światełka z tyłu.
je rachète une deuxième fois ce casque, la première fois il a bien été utile !
Bien
Molto confortevole e fashion
rahat ve güzel görünüyor
Très bon casque c’est la bonne taille se règle impeccable j’adore
Dobry i stylowy kask