Veľmi som spokojny s prilbou,k...
Veľmi som spokojny s prilbou,kvalita za rozimnu cenu
- Ventilatie
- Gewicht
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Veľmi som spokojny s prilbou,kvalita za rozimnu cenu
Fiyatına göre kalitesi çok iyi. Biraz ağır ama kesinlikle rahatsız etmiyor
severek kullanıyorum fakat yan tarafları indaki siyah köpük eridi çok enteresan
Jest ok, dobrze dopasowany
.
fajnie leży, wygodny i mało waży - wszystko w atrakcyjnej cenie:)
świetny kask, bardzo lekki
super
Kask jak kask, nie wiem czy działa bo dalej jeżdżę. Wygodny