Prima, wel koud dus een dun mu...
Prima, wel koud dus een dun mutsje er onder is wel lekker.
- Ventilatie
- Verstelbaar
- Comfort
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Prima, wel koud dus een dun mutsje er onder is wel lekker.
qualite prix bon
Lovely helmet with a good comfortable fit
Prosty, niedrogi kask.
Jedyny minus to dosyć szpetny wygląd jeżeli ktoś jeździ na czymś innym niż typowy rower miejski
Excellent rapport qualité prix.
非常实用,本大头小孩也可以优雅戴上!骑行也要注意安全!
Confortable et facile à mettre. Leger
Excelente
Bardzo wygodny kask z możliwością regulacji. Dodatkowo ładnie prezentuje się na głowie.