Verdeling voor 503 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietspak voor heren RCR-R 2 Team wit
5
Percentage gevuld: 83.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietspak voor heren RCR-R 2 Team wit
4
Percentage gevuld: 9.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietspak voor heren RCR-R 2 Team wit
3
Percentage gevuld: 3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietspak voor heren RCR-R 2 Team wit
2
Percentage gevuld: 2.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietspak voor heren RCR-R 2 Team wit
1
Percentage gevuld: 1.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

非常好的骑行服,材质没得说,好穿,好看,除了我买的号码小了一...

非常好的骑行服,材质没得说,好穿,好看,除了我买的号码小了一点儿以外……

    刚开始码买大了,重新退了换了一件,现在紧身一点但是刚好合适了...

    刚开始码买大了,重新退了换了一件,现在紧身一点但是刚好合适了。

      Parfait pour moi

      Parfait pour moi
      • 4/5 Ademend vermogen
      • 4/5 Stabiliteit
      • 5/5 Zakken
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      Bertrand, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

        这价格太香了

        这价格太香了

          很舒服,真的很好

          很舒服,真的很好

            Sono alto 1:70 per 60kgConfigu...

            Sono alto 1:70 per 60kg
            Configuratore mi consigliava taglia M. Ho preso S è la taglia giusta. Volendo trovare un difetto direi che sarebbe meglio qualche centimetro meno su lunghezza gamba. Arriva giusta sopra ginocchio. Per cui se sei un po' più basso potrebbe essere lunga.ero dubbioso sul fondello .per ora fatto uscite max 4 ore senza
            • 5/5 Ademend vermogen
            • 5/5 Stabiliteit
            • 5/5 Zakken
            • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
            • 4/5 Look / Design
            Fulvio, ItaliëGeverifieerde koper11m geleden

            Nach der ersten Nutzung, also ...

            Nach der ersten Nutzung, also nach einem Rennen, beziehungsweise nach der zweiten Wäsche, löst sich die Beschriftung an den Beinen. Der Einteiler aus 2023 hält immer noch. Die Schrift scheint mit einem sehr billigen Kleber aufgeklebt zu sein. Keine Kaufempfehlung trotz des wirklich schönen Looks.

            • 3/5 Ademend vermogen
            • 2/5 Stabiliteit
            • 4/5 Zakken
            • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
            • 4/5 Look / Design
            Nicolas, DuitslandGeverifieerde koper11m geleden

            Antwoord van de verkoper

            Hallo Nicolas,

            vielen Dank für dein ausführliches und wertvolles Feedback zum VAN RYSEL Zeitfahranzug.

            Wir können deinen Ärger absolut verstehen. Es ist natürlich sehr enttäuschend, wenn der Anzug optisch gefällt, sich die Beschriftung an den Beinen aber schon nach der ersten Nutzung…

            180cm,70kg,L刚好,给其他朋友一个参考,同时买了r...

            180cm,70kg,L刚好,给其他朋友一个参考,同时买了rcr新款背带,这款灰色垫子比rcr红色更舒服,面料也可以,值得入手。

              super produit, super maintien,...

              super produit, super maintien, super coupe, je peux la porté des heures sans aucune gêne.
              les 5 poches arrières sont vraiment top.
              je mesure 1m75 et la taille M me va parfaitement.

              seul gros défaut, le flocage qui ce décolle et ce déchire au bout de 3 mois alors que j'utilise la combinaison 2 fois par semaine et que je la lave à
              • 5/5 Ademend vermogen
              • 5/5 Stabiliteit
              • 5/5 Zakken
              • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
              • 4/5 Look / Design
              gaetan, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden