Zeer goede fit en pasvorm. De ...
Zeer goede fit en pasvorm. De lengte van de broek is wat langer dan normaal, wat eigenlijk alleen maar aan het comfort bijdraagt. De arm en been grippers zorgen ervoor dat de hele rit alles op zijn plek blijft zitten. Over de zeem ben ik verrassend positief. Van hoge kwaliteit en ten opzichte van sommige duurdere merken, ontzettend comfortabel. Ik
- Ademend vermogen
- Stabiliteit
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
