Gayet güzel
İlk defa bisiklet forması giyiyorum, teri atması ve arka cebi baya hoşuma gitti. Uygun fiyatlı ve rahat. Bedenimin bir büyüğünü aldım, fakat fazla yağlarınız yoksa kendi bedeninizi almalısınız. Sıkmasın, yağlar show yapmasın diye tshirt rahatlığında olanı aldım özetle :d
- Bewegingsvrijheid
- Vochtregulatie
- Zakken
