Verdeling voor 1167 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietsshirt met lange mouwen uniseks tussenseizoen Racer 2
5
Percentage gevuld: 90.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietsshirt met lange mouwen uniseks tussenseizoen Racer 2
4
Percentage gevuld: 7.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietsshirt met lange mouwen uniseks tussenseizoen Racer 2
3
Percentage gevuld: 1.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietsshirt met lange mouwen uniseks tussenseizoen Racer 2
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietsshirt met lange mouwen uniseks tussenseizoen Racer 2
1
Percentage gevuld: 0.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

      parfait

      parfait pour l'intersaison lorsque tu ne sais pas comment t'habiller
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Zakken
      Victor, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      Świetny longsleeve na chłodniejsze warunki

      Fajnej jakości longsleeve, nieco cieplejszy niż letnia koszulka, w sam raz na chłodniejsze dni. Materiałowo fajnie. Wykonanie też fajne. Rękawy trochę opinające nawet w rozmiarze L (182cm, 77kg). Widać progres w ubraniach Van Rysel 👍
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Zakken
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Grzegorz, PolenGeverifieerde koper1j geleden

      整體而言版型偏小買L號穿起來跟外面S號車衣差不多,我車衣一般...

      整體而言版型偏小買L號穿起來跟外面S號車衣差不多,我車衣一般都是穿S號這次還好特別加大兩碼不然就得退貨了。 袖子很窄且偏短對於健身重訓者會造成不小困擾,車衣身體部分也稍短實在不像是適合秋冬季節的車衣,唯一值得讚許的只有內裡刷毛保暖性還不錯。
      • 4/5 Warmte
      • 4/5 Zakken
      • 3/5 Ademend vermogen
      • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 3/5 Look / Design

      便宜先入手。还没穿,不过手感舒服,上身好看

      便宜先入手。还没穿,不过手感舒服,上身好看

            Super

            Super bluza na chłodniejsze wieczory, to juz moja 4, tym razem czarna, polecam