Verdeling voor 191 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietsshirt met lange mouwen voor dames 100 koraal
5
Percentage gevuld: 76.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietsshirt met lange mouwen voor dames 100 koraal
4
Percentage gevuld: 17.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietsshirt met lange mouwen voor dames 100 koraal
3
Percentage gevuld: 2.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietsshirt met lange mouwen voor dames 100 koraal
2
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietsshirt met lange mouwen voor dames 100 koraal
1
Percentage gevuld: 1.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Nagyon kényelmes,szép

Nagyon kényelmes,szép
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Edit, HongarijeGeverifieerde koper1m geleden

lep dres

lep dres
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Antwoord van de verkoper

Poštovana,

Hvala Vam puno na maksimalnoj oceni i što ste izdvojili vreme da podelite svoje zadovoljstvo!

Izuzetno nam je drago što Vam se dopada naša biciklistička majica . Naš tim se trudi da dizajnira opremu koja spaja moderan izgled i funkcionalnost, kako biste se osećali…

ottima per mezze stagioni, tag...

ottima per mezze stagioni, taglia un po' piccola ma lascia libertà di movimento, visto il prezzo sicuramente da consigliare
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Zakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
lorena , ItaliëGeverifieerde koper1m geleden

anche se é segnato come da "do...

anche se é segnato come da "donna" l'ho acquistato per utilizzo commuting. qualità prezzo insuperabile (€4.99). va bene dai 10 (con termica sotto) ai 25 gradi
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Zakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Roberto , ItaliëGeverifieerde koper1m geleden

Bardzo fajna bluza na chłodnie...

Bardzo fajna bluza na chłodniejsze dni.

    Perfect als beginner. Lekker z...

    Perfect als beginner. Lekker zacht stofje en comfortabele fit. Enige minpunt: het shirt is vrij lang (torso) en rolt daardoor wat op tijdens het fietsen
      Noortje, NederlandGeverifieerde koper1m geleden

      Es muy básico. Uso una talla M...

      Es muy básico. Uso una talla M y la XS me está un poco grande. El color es muy bonito.
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 4/5 Zakken
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      María , SpanjeGeverifieerde koper2m geleden

      Nel complesso carina

      Nel complesso carina

        Taglie non corrispondono

        Taglie non corrispondono

          Taglia larga

          Taglia larga