Nagyon kényelmes,szép
Nagyon kényelmes,szép
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Nagyon kényelmes,szép
lep dres
ottima per mezze stagioni, taglia un po' piccola ma lascia libertà di movimento, visto il prezzo sicuramente da consigliare
anche se é segnato come da "donna" l'ho acquistato per utilizzo commuting. qualità prezzo insuperabile (€4.99). va bene dai 10 (con termica sotto) ai 25 gradi
Bardzo fajna bluza na chłodniejsze dni.
Perfect als beginner. Lekker zacht stofje en comfortabele fit. Enige minpunt: het shirt is vrij lang (torso) en rolt daardoor wat op tijdens het fietsen
Es muy básico. Uso una talla M y la XS me está un poco grande. El color es muy bonito.
Nel complesso carina
Taglie non corrispondono
Taglia larga