Un peu dommage pour la poche q...
Un peu dommage pour la poche qui est très petite sinon très bon produit
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Un peu dommage pour la poche qui est très petite sinon très bon produit
Bien
Fijn shirt. Mouwlengte goed bij maat M. Droogt snel na regenbui. Niet te dik en niet te dun voor ietsje frisser weer. Rits van boven tot beneden. Had nog wel een extra open zakje op de rug op gemogen voor bril. Maar verder een dikke 9.
Très bien
Geweldig!
Imádom!
Agréable
Bluza idealna na chłodniejsze dni. Żona zadowolona :))
Confortável e prática
marca com produtos de boa qualidade, nunca desilude.