Super
Ideaal voor herfst of lenteweer. Enig minpuntje rits zijkant gaan vlug open, paar keer voorgehad al wanneer ik reep uit achterzak wil halen
- Warmte
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Zakken
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ideaal voor herfst of lenteweer. Enig minpuntje rits zijkant gaan vlug open, paar keer voorgehad al wanneer ik reep uit achterzak wil halen
Ideaal voor de zonnige winterdagen
Zeer leuk vestje
Echt wel een TOPPER prijskwaliteit dit jasje !! Ik raad deze iedereen aan !! Wel small op de taille .
super tevreden met deze trui
Mooi kledingstuk. Iets dikker van stof waardoor iets warmer. Voorkant is winddicht. Licht regenbestendig. Met een baselayer met lange mouwen onder deze shirt kan je fietsen bij temperaturen van 8°-10°. Voor mij behoort dit tot de betere shirts met lange mouwen die ik heb. Ik zou er nog 1 willen kopen.
Bon maillot mi-saison léger et tient chaud
Well fitting, wind resistant
Gut
top