Muito bom
Muito bom
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Muito bom
Con 7-9 grados, nublado y humedad, solamente con una camiseta interior finita debajo, entrenamiento en Z3-4 y bien, cómodo, sin sentir frío ni calor. Combinado con culote corto y calcetines de invierno. Es cierto que abriga más pecho que brazos.
Bardzo dobry zakup. Używana na rowerze jak i trekkingu w Tatrach. Ciepła, dobrze chroni przed wiatrem. Super dopasowana
Ottima maglia per le mezze stagioni, molto comoda soprattutto anche per la presenza di ben 7 tasche!
Bluza este foarte călduroasă. De asemenea protejează bine pieptul de vânt.
Bom
Matière agréable, léger, correspond tout à fait pour une utilisation régulière
Bon produit - mi saison
Pour une taille habituelle en M j ai dû prendre du S
Vale para mucho rango de temperatura y climatología
Excelente
Excelente