Mooi vest !
Mooi en fijn vest, met dezelfde platform als de vorige. Soepel en comfortabel ik had deze al in het zwart en wil graag een licht kleurtje bij.
- Warmte
- Rekbaar
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Mooi en fijn vest, met dezelfde platform als de vorige. Soepel en comfortabel ik had deze al in het zwart en wil graag een licht kleurtje bij.
very comfy jacket fits well and true to size
Sehr angenehm zum tragen.
polecam
fajna bluza/ lekka kurtka
Świetnie uszyta, bardzo dobra jakość.
protege bien de la chaleur mais aussi du vent, très jolie.
unter 15 Grad + Wind ist das meine Wahl.
Veste tient chaud et ne fais pas transpirer. Au top
Very comfy great for the colder weather.