Très bonne vison mais…
Très bonne vison mais se dérègle facilement
- Visuele efficiëntie
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très bonne vison mais se dérègle facilement
Bon produit bonne visibilité
Utile in città
Très difficile à installer obligé de découper le caoutchouc de la poignée 😩
parfait
Avec ma femme ont cest acheté des elops 520 et ont est très content j'avais un vtt femme avant mais a force de me baisser j'avais trop mal au dos après ont a revendu nos 2 vtt avec ma femme depuis ont n'a plus mal au dos, moi j'ai rajouté le rétroviseur car je vais à mon travail en vélo et ce rétroviseur offre une bonne visibilité très large
Bij bestellen heb ik niet goed opgelet voor welke fiets, lees stuur, deze geschikt is. Zou geschikt zijn voor de "STADSFIETS DAMES ELOPS 520". Op zich zegt me dat niet zoveel. Gekocht voor mijn vouwfiets e-bike met recht stuur. Helaas past de spiegel niet "in" mijn stuur. De montage bus van de spiegel blijkt 17.5mm te zijn en de binnendiameter
cadeau qui a beaucoup plu et qui est indispensable sur un vélo éléctrique
Impec
Ras