Dobrá sedačka, dcére sa tam se...
Dobrá sedačka, dcére sa tam sedí pohodlne.
- Eenvoudig mee te nemen
- Makkelijk te (de)monteren
- Verstelbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Dobrá sedačka, dcére sa tam sedí pohodlne.
Très bien
Petit plus : bébé fixe ses mains sur les poignets ce qui le rassure
Parfait
Preisleistung sehr gut, qualität auch gut 👍🏽
Ce porte bébé est un ressort, la finesse des barres de soutiens font qu’il rebondit non stop, très souvent ça touche mon pneu pour un bébé de 7 kg, et fixe au plus haut de mon vélo.
Super tat
Ugodna i udobna sjedalica. Jednostavna za postavljanje i čvrsta na biciklu nakon postavljanja.
Recomand, produs foarte bun raport calitate pret.
Destul de bun. A sărit suportul de picior la un hop . E ok. Copilul sta bine. Ușor de montat
Très bon article. Je recommande. Très pratique.
super