bonne prise en main texture ag...
bonne prise en main texture agréable mais en transpirant. la petite encoche pour éviter qui ne roule est bien pensée
- Veelzijdigheid
- Stabiliteit
- eenvoudig onderhoud
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
bonne prise en main texture agréable mais en transpirant. la petite encoche pour éviter qui ne roule est bien pensée
Son fáciles para trabajar con ellas porque no resbalan y el agarre no es ancho
Mejoraría el diseño
Revêtement agréable a la prise en main et petite taille, parfait pour mon utilisation.
For a 3kg dumbbell, it's big. I was expecting a smaller size. The rest is good!
Pratique, facile à prendre, à poser, ne roule pas.
On l'entend quand même bien quand ca tombe, mais le carrelage va bien.
Design, bonne prise en main
Doen waar ze voor bedoeld zijn. Rollen niet weg.
Wszystko ok
Satisfaite des produits achetés