Couleur ne tient pas
J’ai porté le short 3 fois et le noir du short a deja terni il a des reflets delave
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
J’ai porté le short 3 fois et le noir du short a deja terni il a des reflets delave
Muy comodos, prácticos
Super produit pour l'été mon fils adore.
Perfeitos
calitativ si confortabili
mon fils en est satisfait
perfetto
Foarte confortabili la miscare
Muy comodo
Beau short, belle qualité, taille normalement.