Verdeling voor 310 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fitness sweater heren zwart
5
Percentage gevuld: 82.9%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fitness sweater heren zwart
4
Percentage gevuld: 15.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fitness sweater heren zwart
3
Percentage gevuld: 0.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fitness sweater heren zwart
2
Percentage gevuld: 0.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fitness sweater heren zwart
1
Percentage gevuld: 0.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Bluza męska Adidas

Bluza zgodna z rozmiarem, miła w dotyku.
  • 5/5 Zachtheid
  • 5/5 Bewegingsvrijheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Super sweat

Belle couleur, belle coupe, bonne qualité
  • 5/5 Zachtheid
  • 5/5 Bewegingsvrijheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
GERALD, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Muy fina pero buen producto

Muy fina pero buen producto

    Polecam

    Super bluza
    • 5/5 Zachtheid
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    Bien

    Bien
    • 5/5 Zachtheid
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Cristiana , ZwitserlandGeverifieerde koper6m geleden

    Sweat en coton homme, kaki

    Très bonne qualité, taille un peu petit pour un homme qui fait 106 de tours de bassin avec une taille L. Mieux vaut prendre XL pour être plus à l'aise.
      EMILIE, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

      Comoda.

      Comoda.
      • 5/5 Zachtheid
      Giacomo., ItaliëGeverifieerde koper6m geleden

      Natal

      Óptima oferta
      • 5/5 Zachtheid
      • 5/5 Bewegingsvrijheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Marta, PortugalGeverifieerde koper6m geleden

      183 cm wzrostu i utonąłem w ni...

      183 cm wzrostu i utonąłem w niej. rozmiarówka chyba oszukana jakaś. Wisi na człowieku. Niby podpisany rozmiar był L a wygląda na XXL

        Antwoord van de verkoper

        Dzień dobry,

        Dziękuję za podzielenie się swoją opinią na temat bluzy męskiej ADIDAS Gym & Pilates. Przykro mi słyszeć, że rozmiar bluzy okazał się nieodpowiedni i jest Panu za duża.

        Rozumiem Pana rozczarowanie, zwłaszcza że rozmiarówka może być czasem myląca.

        Zachęcam do…

        Agréable

        Agréable.
        • 5/5 Zachtheid
        • 5/5 Bewegingsvrijheid
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design