Ottima
Ottima t-shirt in cotone da
tutti i giorni e non solo per lo sport. La grammatura si fa sentire,come qualità e robustezza. Preso una 3XL e veste bene
- Rekbaar
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ottima t-shirt in cotone da
tutti i giorni e non solo per lo sport. La grammatura si fa sentire,come qualità e robustezza. Preso una 3XL e veste bene
Le misure ex corrispondono adatte per persone sovrappeso
Bon pour moi
Pas mal
Ok
Bon choix
Un básico para fondo de armario y para el día a día genial
Un básico para el día a día genial muy buen género y muy cómoda
Très chouette t-shirt et super coulleur pour le Printemps ! 😊