t-shirt
bardzo fajna koszulka, nie ma się do czego przyczepić
- Rekbaar
- Zachtheid
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
bardzo fajna koszulka, nie ma się do czego przyczepić
Très bien épais et confortable
Très bien, taille correct
parfait
bella maglietta cotone di qualità, ben fatta, vestibilità giusta.
Bien
Muito confortável
È già la quarta che compro. Maglietta basic da avere sempre nel cassetto, perfetta per ogni occasione
miła bawełna, wygodny krój.
Decathlon bir ürünün de kötü olsun ya tam.aradigim yaka da çok.acik değil renk çok güzel kalınlık çok iyi her rengini stoklarını.dusunuyorum🤭 ben m beden aldim.bi tık bol.dursun diye bedenler tam beden geliyor m bi tık oldu gerçekten