muito quente para usar dia a d...
muito quente para usar dia a dia durante os dias frios. confortável e leve.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
muito quente para usar dia a dia durante os dias frios. confortável e leve.
Buoni anche come guanti se fa poco freddo!
Muito bom
Rękawiczki są cieplutkie, sprawdzone podczas zimniejszego dnia w na szlakach turystycznych w górach. Rękawiczki godne polecenia.
Buen producto
Rękawiczki fajne. Materiał bardzo wygodny w użytkowaniu. Łatwe w praniu. Jestem bardzo zadowolony. Polecam!
Molto caldi
Gants confortables et chaud a un prix intéressant. Je recommande
Calidad
Dão bastante jeito para o frio. O material é leve, o tamanho que escolhi fica justo na mão como pretendia. Recomendo.