Çok kaliteli arkadaşıma hediye...
Çok kaliteli arkadaşıma hediye ettim 5 yıldır kullanıyor ve çok memnun.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Çok kaliteli arkadaşıma hediye ettim 5 yıldır kullanıyor ve çok memnun.
Eu amei a blusa, pra quem gosta de mais justinha é legal pegar o tamanho que usa se quiser um pouco mais soltinha pegar o tamanho um pouco maior.
Dobra jakość,fajny fason,cieplutko bluza
Tiene caldo ma non fa sudare. Ottima per l’inverno.
Super
Sıcak tutuyor kalıbı çok güzel
Good material and nice fitting
Me ha encantado el nuevo color de este año
Buen producto
Gayet güzel sıcak tutuyor