Super
Leuk om te dragen
- Lichtgewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Warmte
- Ademend vermogen
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Leuk om te dragen
zit super, is ideaal bij deze frisse ochtenden
Zeer zacht
Heel tevreden en zou hem zeker nog kopen👍
Warm, zachte kwaliteit en mooi van pasvorm
Beste Karin,
Bedankt voor uw positieve review!
Veel plezier met de fleece jas.
Met vriendelijke groet,
heerlijk zacht, klein prijsje ook ideaal om te dragen tijdens mijn werk als verzorgende!!
lichte, zachte fleece
mooi vestje, mag iets warmer
Gekend product. Goede prijs-kwaliteit
De maat was te klein en dan heb 2 andere pulls gekocht in Decatlon.