Polaire de rando
Chaud, beau modèle, belle couleur.
- Warmte
- Ademend vermogen
- Lichtgewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Chaud, beau modèle, belle couleur.
I wore it under my snow jacket above a base layer and it kwpt me warm in -10°
5 estrelas
Doux et agréable à porter
Chaqueta polar muy cómoda, con el grosor justo para no pasar frío y de un color super chulo.
Funcional y apto como prenda del día a día
pile buono ma occhio alle taglie, che tendono a vestire un po' piccole
Polaire très confortable et bien chaud
Bien chaud
Très contente du produit. Bien coupé