arkadaşlar yaklaşık 2-3 aydır ...
arkadaşlar yaklaşık 2-3 aydır kullanıyorum daha öncesinde kullandığım scooterler için değerlendirecwk olursam parça kalitesi idare eder lastikler fena değil t bar idare eder rulman konusunda bu scooter diğer scooterlere göre daha sessiz ama çok iyi değil boğazı berbat ötesi hiçbir harekwtte sabit durmuyor ağırlığı iyi onun dışında zımparasından çok
- Glijvermogen
- Stevigheid
- Gewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
