Dobre żelki na bieg
Dobre w smaku, nic mi po nich nie dolegało
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Dobre w smaku, nic mi po nich nie dolegało
Très efficace pour finir mes grand parcours en évitant la fringale
Bonne et pas trop here
Calidad precio
Très bon produit facile, utilisation avec son ouverture intelligente. Je recommande
Très bon
C’est juste avant de jouer au tennis et ça remplace mon petit déjeuner
Fondantes
Pas mal
Bio c'est important et gout agréable