très bien, très chaud, agréabl...
très bien, très chaud, agréable a porter mais surtout ne pas le laver suis peine de le donner ensuite au gamin du quartier. il réfléchit de façon impressionnante
- Warmte
- Comfort
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
très bien, très chaud, agréable a porter mais surtout ne pas le laver suis peine de le donner ensuite au gamin du quartier. il réfléchit de façon impressionnante
Confortável
ciepła i wytrzymała
teplá, pěkně vypadá
bardzo ciepła i wygodna
bardzo wygodna i ciepła
Bardzo dobre dopasowanie. Odporna i ciepła.
Bonnet acheté pour un chasseur. Souple et chaud.