Verdeling voor 258 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Gemonteerde vishaken SN Hook blauw
5
Percentage gevuld: 77.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Gemonteerde vishaken SN Hook blauw
4
Percentage gevuld: 16.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Gemonteerde vishaken SN Hook blauw
3
Percentage gevuld: 4.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Gemonteerde vishaken SN Hook blauw
2
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Gemonteerde vishaken SN Hook blauw
1
Percentage gevuld: 0.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Rien a redire juste…

Rien a redire juste un manque de choix en rayon
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Stevigheid
Serge, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Bas de ligne 14

Bon bas de ligne par contre au bout d une dizaine de gardons le montage hameçon lâche pour certain !
  • 4/5 Grip
  • 3/5 Stevigheid

Article correspondant à nos…

Article correspondant à nos besoins de pêche ponctuels.
  • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 4/5 Grip
  • 4/5 Stevigheid
Aurélie, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Aurélie,


Merci de votre retour et que l'article vous convient.


A bientôt dans votre Magasin.


Anthony rayon pêche

Se tord facilement

Se tord facilement
  • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Grip
  • 2/5 Stevigheid
Roger, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Nickel

Nickel
  • 3/5 Stevigheid
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Grip
Sylvain, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Top

Je recommande
    Damien, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    TRES BON HAMECON

    TRES BON HAMECON
    • 5/5 Stevigheid
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Grip
    Sylvie, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Peut onéreux et bon…

    Peut onéreux et bon produit
    • 5/5 Stevigheid
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Grip
    Serge, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    bon materiel

    bon materiel
    • 4/5 Stevigheid
    • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 4/5 Grip
    Annick, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Très bien

    Très bien
    • 5/5 Stevigheid
    • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Grip
    Christophe, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden