Verdeling voor 228 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Gemonteerde vishaken SN Hook fluoro rood lak
5
Percentage gevuld: 69.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Gemonteerde vishaken SN Hook fluoro rood lak
4
Percentage gevuld: 21.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Gemonteerde vishaken SN Hook fluoro rood lak
3
Percentage gevuld: 3.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Gemonteerde vishaken SN Hook fluoro rood lak
2
Percentage gevuld: 1.8%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Gemonteerde vishaken SN Hook fluoro rood lak
1
Percentage gevuld: 2.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Très bon produit

C’est un très bon produit dans l’ensemble à décrocher plusieurs fois un poisson durant un combat mais sinon le produit est excellent

    Mon petit fils était…

    Mon petit fils était content
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Grip
    Frederic, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Bon produit.

    Bon produit.
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Grip
    Patrick, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Tres bien

    Tres bien
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Grip
    Marylin, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    bon rapport qualité prix

    super
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Grip
    KRISTEL, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Bon

    Bon rapport qualité prix
    • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Grip
    Sandrine, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Fil assez fin et…

    Fil assez fin et qui casse facilement, dommage
    • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Grip
    Isabelle, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Parfait

    Rien à dire, juste pas déçue
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Grip
    ANGELIQUE, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    correspond a ma pratique

    correspond a ma pratique
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Grip
    Jacques, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Bon

    Bon
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Grip
    Cathalot, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Matthieu !


    Si tout est bon pour vous, c'est ok pour nous ;)


    A très bientôt en magasin !


    Sportivement.


    Béatrice, Service Clients Décathlon Les Herbiers