Trop long
Taille bien de corps mais très long
- Rekbaar
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Taille bien de corps mais très long
Bella e comoda
Tre confortable
Tee shirt agréable à porter. Taille xl
pas tout à fait identique (légèrement plus grande) au même tee shirt couleur vert clair , taille xl. Bon , à voir au lavage non encore effectué.
Très beau tee shirt semble de qualité
Muy comoda y aunque es de rayas horizontales no te hace gorda. Tejido muy agradable
soft. comfortable. nice material. normal size
tissu au top
Rok temu kupiłam dokładnie ten sam model koszulki, tylko w innym kolorze. Skład niby ten sam, ale jest odczuwalne pogorszenie jakości.
Bonne qualité