Verdeling voor 1000 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Gestreept T-shirt voor zeilen dames Sailing 100 wit kaki
5
Percentage gevuld: 83.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Gestreept T-shirt voor zeilen dames Sailing 100 wit kaki
4
Percentage gevuld: 13.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Gestreept T-shirt voor zeilen dames Sailing 100 wit kaki
3
Percentage gevuld: 2.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Gestreept T-shirt voor zeilen dames Sailing 100 wit kaki
2
Percentage gevuld: 0.5%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Gestreept T-shirt voor zeilen dames Sailing 100 wit kaki
1
Percentage gevuld: 0.3%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Marinière

Marinière très bien coupé . Je recommande.
Un produit de qualité.
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Sophie, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Très pratique

Convient à mes attentes
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
OLIVIER, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Très pratique

Convient à mes attentes
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
OLIVIER, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Beau polo

Bel article et très bonne taille
  • 5/5 Rekbaar
  • 4/5 Vochtregulatie
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Claudine, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Qualite

Je suis déçu du modèle j’avais acheté le même l’année dernière et la qualité était bien meilleure
  • 5/5 Rekbaar
  • 4/5 Vochtregulatie
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Tata , FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Tata,

Je vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre avis. Je suis navrée d'apprendre que cette nouvelle version ne vous apporte pas entière satisfaction par rapport à votre achat de l'année dernière.

Nous avons effectivement fait évoluer le composant de cette…

très confortable

tee-shirt que je porte avec un jean. Il est très confortable et très mignon avec ses manches retroussées.
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Julie, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Très confortable

Un coton doux et agréable à porter.
Article confortable et de qualité.

Acheté dans toutes les couleurs.
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
michele, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Schöner dicker Stoff.

Schöner dicker Stoff.
    Doris, DuitslandGeverifieerde koper1m geleden

    Fiyatina göre kalitesi harika

    Fiyatina göre kalitesi harika
    • 5/5 Rekbaar
    • 4/5 Vochtregulatie
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Kumaşı harika kaliteli

    Kumaşı harika kaliteli
    • 5/5 Rekbaar
    • 4/5 Vochtregulatie
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding